Обслуговування та відновлення працездатності елементів ІТ-інфраструктури – сервіси, що потребують певних професійних навичок та швидкої реакції персоналу. Як правило, мультирегіональним організаціям доводиться утримувати великий штат висококваліфікованих інженерів для супроводу критично важливих систем на всій території присутності. Представники малого та середнього бізнесу також не можуть обійтися без послуг ІТ-фахівця.
Компанія АСТ має у своєму розпорядженні кваліфікований персонал служби технічної підтримки в усіх областях України. Маючи сучасні технології, ми допоможемо об’єднати всі територіально розподілені підрозділи Вашої компанії в єдиний інформаційний ресурс і забезпечимо їм однаково високий рівень технічного супроводу. Ми організуємо професійне обслуговування Вашого ІТ, мінімізуємо простої обладнання, забезпечимо швидке розв’язання проблем у режимі «онлайн» та оперативний виїзд компетентного фахівця у разі потреби.
Взаємодія зі службою підтримки здійснюється через автоматизовану систему Service Desk, в якій ведеться історія звернень та виконаних за ними дій. Терміни виконання заявок, що надійшли, регламентовані в угоді про рівень сервісу – SLA.
Наявність штату вузькопрофільних фахівців, які досконало знаються на тонкощах побудови та обслуговування різних ІТ-елементів, дозволяє АСТ забезпечувати кваліфікований супровід ІТ-систем будь-якого масштабу аж до комплексного обслуговування всієї інфраструктури підприємства.
Ми маємо системні знання та досвід у наданні сервісів ІТ-аутсорсингу, що включають:
- швидку організацію робочих місць у будь-якій віддаленій точці із захищеним доступом до всіх корпоративних програм;;
- супровід комп’ютерного парку та периферійного обладнання;
- забезпечення інформаційної та фізичної безпеки на всіх рівнях, включаючи моніторинг, аналіз та управління безпекою;
- технічний супровід програмно-апаратного комплексу (сервери різних виробників, СЗД, ЦОД);
- підтримка працездатності систем життєзабезпечення будівлі;
- обслуговування еквайрингової мережі банку (АТМ, ПОС-термінали).