УкрСиббанк як активний учасник міжнародних платіжних систем приділяє активну увагу розвитку
власної регіональної мережі.
Кількість платіжних терміналів банку щорічно збільшувалось, відповідно зростали і витрати на їх утримання. З метою мінімізації цих витрат, а також збільшення якості обслуговування торгових точок менеджментом банку було прийнято рішення про передачу функцій обслуговування свого ПОС-термінального обладнання сторонньої сервісної організації – компанії Advance Communication Technology (ACT).
На вибір підрядника вплинула наявність таких факторів:
- розгалужена регіональна сервісна мережа;
- підтверджений досвід обслуговування платіжного обладнання;
- цілодобова автоматизована служба підтримки.
Реалізація проєкту
Проєкт стартував 1 червня 2012 року. На той час на обслуговування в ACT банк передав платіжне обладнання, встановлене в 5 областях України.
Станом на 1 березня 2016 року в обслуговуванні ACT знаходилось 850 POS-терміналів у всіх областях України.
Аутсорсинг включає повний цикл обслуговування мережі, від робіт із встановлення обладнання до оперативного вирішення несправностей. Детально прописана процедура обслуговування POS-термінальної мережі УкрСиббанку передбачає можливість усунення несправностей віддалено, а також безпосередньо на місці виникнення інциденту. Усі комунікації між сервісною службою та представниками банку відбуваються за допомогою системи реєстрації та управління інцидентами – Service Desk.
Результати впровадження
Минули роки реалізації проєкту показали стабільно високі результати організації обслуговування. Проведений аналіз звітності щодо проєкту підтвердив, що показник рівня сервісу за цей час не опускався нижче за 96%.
Перехід на аутсорсинг дозволив банку:
- привести обслуговування POS-терміналів до єдиних стандартів;
- скоротити операційні витрати;
- звести до мінімуму збитки від простою устаткування.