Забезпечення безперервності бізнесу, відповідність стандартам якості міжнародних платіжних систем та підвищення рівня
банківських сервісів – критично важливі аспекти діяльності кожної фінансової установи. Саме тому банки дедалі частіше передають ІТ-інфраструктуру чи частину виробничих процесів обслуговування організацій, які надають послуги аутсорсингу. Банки містять значний парк техніки, що вимагає постійного обслуговування. А це потребує наявності великої кількості технічного персоналу та постійне розширення штату фахівців, зокрема, що знаходяться в регіонах.
«Компанія ACT гарантує високий рівень сервісу, що надається. Ми маємо широкий штат кваліфікованих фахівців, включаючи регіональних представників, а також складські приміщення. Фахівці технічної служби ACT мають цінний досвід роботи в банках, знають специфіку обслуговування та мають практику роботи з банківським обладнанням, з дотриманням правил міжнародних платіжних систем. Завдяки наведеним перевагам та додатковим можливостям, ТОП-менеджмент Банку ухвалив рішення про співпрацю саме з нашою компанією».
Андрій Пустовалов, генеральний директор Advance Communication Technology.
Реалізація проєкту.
На обслуговуванні ACT знаходиться понад 800 POS-терміналів, встановлених у всіх областях України. Супровід та обслуговування POS-термінальної мережі банку здійснюється за чітко прописаною процедурою. Послуги аутсорсингу включають повний спектр дій з обслуговування терміналів – від початкової установки до оперативного усунення несправностей пристроїв, як дистанційно, і з безпосереднім виїздом сервісних фахівців. Взаємодія зі службою підтримки відбувається через автоматизовану систему отримання заявок – Service Desk, в якій ведеться історія звернень, виконані дії та рішення щодо них. Терміни і пріоритетність виконання заявок, що надійшли, регламентовані в угоді про рівень сервісу – SLA.
Результати впровадження.
Передача на абонентське обслуговування POS-термінальної мережі допомогло банку організувати єдину службу сервісу для оперативного та якісного обслуговування банківського обладнання.
Проєкт дозволив:
- Стандартизувати обслуговування платіжних терміналів
- Зменшити операційні витрати
- Мінімізувати втрати через простої обладнання